مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 07:102021-03-22حوادث

2 صیاد قشمی بعد از 15ساعت نجات یافتند


معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات جستجو و نجات دریایی برای یافتن 2 صیاد قشمی که بیش از 15ساعت در 25 مایلی جنوب قشم ناپدید شده بودند، - با موفقیت انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مکی زاده در تشریح این حادثه دریایی اظهار داشت: طبق اطلاع از مسؤولان و مردم محلی روستای رمچاه قشم مبنی بر نقص فنی و قطع ارتباط و ناپدید شدن یک فروند قایق صیادی با 2 نفر سرنشین در 25 مایلی جنوب قشم در شامگاه شنبه به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی استان هرمزگان، سریعاً هماهنگی با اعزام شناور ناجی 12 از قشم و اعزام واحدهای همیار ناجی و ندسا و دریابانی و بالگرد به منطقه آغاز شد.

وی ادامه داد: برای جستجو و فراخوان شناورهای در حال عبور در منطقه از طریق ارسال پیام رادیویی برای مشارکت در عملیات در نهایت بعد از 15 ساعت تلاش نفرات در حالی که قایقشان غرق شده بود در مسیر ترددی تنگه هرمز توسط لنج صیادی عبوری از بندر کلاهی میناب در صحت سلامت روی آب نجات یافته اند.

مکی زاده در پایان از عموم دریانوردان و هموطنان خواست در صورت هر گونه شرایط اضطرار و یا حادثه دریایی در طول شبانه روز، سریعاً با سامانه 1550 (مرکز جستجو و نجات دریایی) تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم برای کمک رسانی به افراد یا شناور مضطر، انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 صیاد قشمی بعد از 15ساعت نجات یافتند

2 صیاد قشمی بعد از 15ساعت نجات یافتند