مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 07:352021-03-22دانش

142 هسته فناور در مراکز رشد و پارک علم و فناوری بوشهر مستقر هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پارک های علم و فناوری با هدف کلی توسعه فناوری و کسب و کار های دانش محور تشکیل شدند و سال هاست که دانشجویان، - سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: در مجموعه مراکز رشد و پارک علم و فناوری استان بوشهر، 142 هسته فناور (شرکت) مستقر شدند که حدود 30 مورد از آن ها در حال حاضر دانش بنیان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پارک های علم و فناوری با هدف کلی توسعه فناوری و کسب و کار های دانش محور تشکیل شدند و سال هاست که دانشجویان، فارغ التحصیلان و صاحبان ایده با مراجعه به این مراکز و ارائه ایده فناورانه و نوآورانه خود، اقدام به پرورش این طرح ها می کنند و شرکت دانش بنیان تشکیل می دهند.

در استان بوشهر همچون سایر استان های کشور، پارک علم و فناوری در زمینه پذیرش و پرورش ایده های فناورانه و نوآورانه عملکرد خوبی داشته و واحد های فناور بسیاری در خود جای داده است.

حسن حبیبی، سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر در این باره گفت: پارک های علم و فناوری، مراکز و یا سازمان هایی هستند که وظیفه آنان، ایجاد بستر برای نخبگان و صاحبان ایده است.

حبیبی افزود: ایده های ارائه شده به پارک ها باید دارای چند ویژگی از قبیل نوآوری، فناوری، قابلیت تبدیل شدن به ثروت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

142 هسته فناور در مراکز رشد و پارک علم و فناوری بوشهر مستقر هستند

142 هسته فناور در مراکز رشد و پارک علم و فناوری بوشهر مستقر هستند