مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 07:402021-03-22اقتصادي

کاهش 80 درصدی بازدید از اماکن تاریخی فارس


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اعلام کرد که به نسبت سال گذشته شاهد کاهش 80 درصدی بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این استان بوده ایم.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اعلام کرد که به نسبت سال گذشته شاهد کاهش 80 درصدی بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این استان بوده ایم.

مصیب امیری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: براساس آمار ثبت شده در خصوص بازدیدکنندگان آثار تاریخی و گردشگری تحت نظارت میراث فرهنگی فارس، شاهد کاهش 80 درصدی تعداد بازدیدهای انجام شده طی روزهای 25 اسفند سال 99 تا روز اول فروردین 1400 بوده ایم.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس خاطرنشان کرد: از 25 اسفند 99 تا اول فروردین امسال حدود 25 هزار نفر از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان فارس بازدید کرده اند.

او افزود: در سال 98 و در همین بازه زمانی بیش از 180 هزار نفر از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری فارس بازدید کرده بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس همچنین از افزایش ساعت بازید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان با هدف جلوگیری از تجمع گردشگران و مسافران خبر داد.

امیری خاطرنشان کرد: بازدید اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری فارس سانس بندی شده است و گردشگران و مسافران می توانند از طریق نسبت به تهیه بلیط اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی بازدید از اماکن تاریخی فارس

کاهش 80 درصدی بازدید از اماکن تاریخی فارس