مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 08:052021-03-22حوادث

افزایش 26 درصدی کشفیات سلاح غیرمجاز در مرز های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی ظهر دوشنبه در بازدید از مرزهای گلستان اظهار کرد: در سال 99 در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر بیش از 134 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شد که نسبت به سال 98 بیش از 40 درصد .

- فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از افزایش 26 درصدی کشفیات سلاح غیرمجاز در سال 99 نسبت به سال 98 در مرز های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی ظهر دوشنبه در بازدید از مرزهای گلستان اظهار کرد: در سال 99 در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر بیش از 134 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شد که نسبت به سال 98 بیش از 40 درصد افزایش کشفیات در این حوزه را نشان می دهد.

وی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز مرزبانان جمهوری اسلامی ایران توانستند بیش از 2 میلیارد و 250 میلیون تومان کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند که ارزش هر پرونده قاچاق بالای 500 میلیون تومان است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین به آمار قاچاق سوخت در سال 99 اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته 16 میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای کشور از قاچاقچیان سوخت کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 26 درصدی کشفیات سلاح غیرمجاز در مرز های کشور

افزایش 26 درصدی کشفیات سلاح غیرمجاز در مرز های کشور