مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 08:202021-03-22فناوري

پژوهش و نوآوری اصلی ترین راهبرد پشتیبانی از تولید است


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهش و نوآوری، اصلی ترین راهبرد غلبه بر محدودیت ها و پشتیبانی از تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان با اشاره به شروع سال 1400 که به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است گفت: از آنجا که پژوهش و نوآوری، اصلی ترین راهبرد غلبه بر محدودیت ها و پشتیبانی از تولید است لذا وظیفه سنگین تری بر عهده داریم تا به کمک بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در راستای پشتیبانی و مانع زدایی بشتابیم و تحقق شعار سال را عینیت ببخشیم.

وی با تاکید بر اینکه نوروز یادآور تحول و بازآفرینی است، تحولی که نتیجه اش زیبایی و ثمره اش حیات و زندگی است، ادامه داد: هیچ پیشرفتی بدون تحول اتفاق نمی افتد و شاید اولین قدم در این خصوص تحول در درون و فکر خودمان باشد، آنجا که بپذیریم ما هم می توانیم .

یزدانیان گفت: تحولات دنیای امروز به کمک ارتباطات و فناوری اطلاعات سرعتی مضاعف یافته و این بخش نقش بی بدیلی در پیشرفت جوامع بشری داشته و دارد.

دنیای آینده متعلق به دنیای دیجیتال است و تحقیق و پژوهش لازمه این واقعیت است.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این پژوهشگاه با بیش از پنجاه سال قدمت، توانسته خدمات بزرگی به توسعه بخش ارتباطات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش و نوآوری اصلی ترین راهبرد پشتیبانی از تولید است

پژوهش و نوآوری اصلی ترین راهبرد پشتیبانی از تولید است