مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 09:152021-03-22پزشكي

کدام داروخانه ها در ایام نوروز در کرمانشاه 24ساعته باز هستند؟


با توجه به تعطیلات ایام نوروز و نیاز مردم به تهیه دارو در ایام نوروز، داروخانه هایی هستند که در ایام تعطیلات به صورت 24 ساعته بازند تا مردم از خدمات آنها بهره ببرند.

- قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 25 داروخانه شبانه روزی در شهر کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز باز هستند که از نظر پوشش مناطق مختلف پراکندگی مطلوبی دارند.

وی با اشاره به برخی شهرستان ها مانند دالاهو و ثلاث باباجانی که داروخانه شبانه روزی ندارند، افزود: در این شهرستان ها و در ایام تعطیلات نوروز داروخانه های روزانه فعالیت خواهند داشت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به بازرسی بازرسان این معاونت به صورت 24 ساعته، تصریح کرد: نیروهای ستادی نیز برای پاسخ به شکایات مردمی و اطلاع رسانی درباره داروها و داروخانه ها طی ایام تعطیل فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 320 داروخانه در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و در زمینه تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده مشکلی در استان کرمانشاه وجود ندارد.

لیست داروخانه ها و شماره تماس داروخانه های شبانه روزی ایام تعطیلات در شهر کرمانشاه دکتر محمدیان شهرک پردیس- میدان پردیس 37245848 رازی میدان آزادی 38248129 دکتر لیلانی خیابان جمهوری روبروی بیمارستان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام داروخانه ها در ایام نوروز در کرمانشاه 24ساعته باز هستند؟

کدام داروخانه ها در ایام نوروز در کرمانشاه 24ساعته باز هستند؟