مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-22دانش

جهادگران دانشجوی فردوس اردوی جهادی عمرانی و بهداشتی برگزار می کنند


الیاس ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در ایام نوروز، - مسئول بسیج دانشجویی فردوس گفت: جهادگران دانشجوی فردوس 7 و 8 فروردین اردوی جهادی عمرانی و بهداشتی در مناطق عشایری کجه و چاهنو برگزار می کنند.

الیاس ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در ایام نوروز، گفت: در ایام تعطیلات دانشجویان پروژه های قبلی خود را ادامه می دهند.

ابراهیمی بیان کرد: گروه جهادی شهید مهدی صبوری، لوله کشی آب و فاضلاب منزل یک خانواده کم برخوردار در باغشهر اسلامیه را تکمیل می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی فردوس گفت: دانشجویان گروه جهادی شهید چمران در روستا های عشایری کجه و چاهنو اردوی جهادی پزشکی برگزار می کنند.

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی دانشجویان تست قند خون، فشار خون، تب سنجی، قد، وزن، تست اکسیژن خون، آموزش های بهداشتی درباره ویروس کرونا صورت می گیرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: جهادگران دانشجو در روز های 7 و 8 نوروز به این اردو های جهادی می روند و در هر اردو 5 یا 6 نفر از جهادگران حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشجوی فردوس اردوی جهادی عمرانی و بهداشتی برگزار می کنند

جهادگران دانشجوی فردوس اردوی جهادی عمرانی و بهداشتی برگزار می کنند