مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 09:452021-03-22سياسي

روحانی: افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید است


حسن روحانی با اشاره به اینکه افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید است، گفت: ایجاد متوسط سالانه555 هزار شغل از افتخارات این دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام و همچنین گسترش زیر ساخت های فضای مجازی و تقویت اقتصاد دیجیتال، امروز شاهد افزایش قابل توجه اشتغال جوانان و متخصصان در حوزه های مختلف از جمله در عرصه های خدمات IT، استارت آپ ها، بوم گردی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین صنایع تولیدی هستیم.

روحانی توجه ویژه به اشتغال روستایی را از اولویت های این دولت برشمرد و افزود: در حوزه اشتغال روستایی و عشایری، در دولت های یازدهم و دوازدهم از اولویت های ایجاد شغل برای رونق کسب و کار و احیاء مشاغل سنتی در روستاها بوده است به طوری که امر توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی برای اولین بار از پایان سال 96 شروع شد و در سه سال اخیر 19.

5 هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد و با اجرای بیش از 142 هزار طرح در مناطق روستایی، بیش از 260 هزار شغل تاکنون ایجاد شده است.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 1400 به نام تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را بکار خواهد بست با تسهیل بیشتر امور برای بخش خصوصی به ویژه کارآفرینان و سرمایه گذاران زمینه ایجاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید است

روحانی: افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید است