مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 10:202021-03-22اجتماعي

ترافیک سنگین در چهار جاده تهران-شمال


مرکز مدیریت و اطلاعات راهها از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال، کندوان مسیر جنوب به شمال، هراز مسیر جنوب به شمال، محدوده پلور و آب اسک و نیز آزادراه قزوین-رشت محدوده رودبار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز مدیریت و اطلاعات راهها، اکنون در محور آزادراه تهران شمال محدوده تونل شماره 13 و حدفاصل تونل شماره 17 تا شهرستانک؛ چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه؛ هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های پلور و آب اسک و نیز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین رشت ترافیک سنگین است.

این مرکز همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه کرج قزوین حدفاصل ساسانی تا پایانه شهید کلانتری خبر داد و اعلام کرد: در جاده های تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

این مرکز همچنین از تردد روان در در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه خبر داد.

افزایش 11 درصدی ترافیک جاده ها در 24 ساعت گذشته بر اساس اطلاعات دریافتی از بیش از 2 هزار و 300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین های نظارت تصویری، هم اکنون اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

انسداد 10 جاده براساس اعلام مرکز مدیریت راهها، اکنون محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور فرعی شمشک-دیزین، محور خرم آباد-پلدختر، محور پونل-خلخال و محور شهمیرزاد - سمنان در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در چهار جاده تهران-شمال

ترافیک سنگین در چهار جاده تهران-شمال