مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 11:052021-03-22اقتصادي

برخورد جدی با گران فروشان/مردم ماسال باید کالای باکیفیت دریافت کنند


به گفته رییس اداره صنعت، معدن، تجارت ماسال تیم های بازرسی از بازار در طول ایام نوروز فعال بوده و اجازه تخلف و فروش کالای بی کیفیت و گران را به مردم این شهرستان نخواهند داد.

- محمدرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در این ماسال با اشاره به بروز تخلفات در برخی فروشگاه ها اظهار کرد: با هرگونه کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت، فروش خارج از شبکه توزیع و فروش کالای بی کیفیت برخورد جدی می کنیم.

وی با اشاره به قیمت مرغ در شهرستان ماسال افزود: قیمت مرغ در تمامی فروشگاه های سطح شهر 20 هزار و 400 تومان است و هرگونه فروش خارج از این قیمت تخلف محسوب می شود.

رییس اداره صنعت، معدن، تجارت ماسال بابیان اینکه مردم حق دارند کالای باکیفیت مصرف کنند، گفت: مردم ماسال در ازای مبلغی که پرداخت می کنند حق دارند کالای باکیفیت دریافت نمایند هیچ فروشگاه و توزیع کننده ای حق ندارد به خاطر ورود مسافر و یا بهانه های دیگر جنس بی کیفیت را با هزار منت به مردم شریف ماسال بفروشد و ما هرگز چنین اجازه ای به آنان نمی دهیم.

وی با درخواست از مردم ماسال برای کنترل بازار افزود: فروشگاه ها و شبکه های توزیع بسیاری در سطح شهرستان وجود دارد و این کنترل ها نیازمند همکاری مردم شریف با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان است از همه همشهریان می خواهم که هرگونه تخلفات را به شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با گران فروشان/مردم ماسال باید کالای باکیفیت دریافت کنند

برخورد جدی با گران فروشان/مردم ماسال باید کالای باکیفیت دریافت کنند