مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 11:352021-03-22اقتصادي

نرخ میوه همان قیمت مصوب است/قیمت گذاری سلیقه ای ممنوع!


فرماندار کرج ضمن بازدید از روند توزیع میوه که همزمان با ایام نوروز صورت می گیرد، گفت: قیمت میوه باید در مناطق شمالی و جنوبی سطح شهر یکسان و با نرخ مصوب عرضه شود و با هر گونه اعمال سلیقه در قیمت گذاری میوه برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همراه با غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج، فرمانده انتظامی شهرستان از بازارهای سطح شهر و میادین عرضه میوه و تره بار بازدید بعمل آوردند.

این بازدید که از ابتدای صبح دوشنبه دومین روز از نوروز 1400 با حضور میدانی مدیران ارشد استان البرز از مراکز عرضه میوه و تره بار در سطح شهر آغاز شدهه ، بدون هماهنگی و  بمنظور نظارت ویژه بر توزیع میوه نوروزی در کرج انجام شد.

حضور در غرفه ها و ایستگاه های عرضه میوه در مرکز استان، شمال و جنوب سطح شهر و مقایسه قیمت میوه در نقاط مختلف شهری هدف عمده این بازید بشمار می رود.

غفورقاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه این بازدید میدانی ضمن تبریک سال نو، گفت: تعطیلات برای مدیران میدانی معنایی ندارد و در تمامی ایام سال روند ارائه خدمت به مردم در سطح شهر استمرار دارد.

فرماندار کرج با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: این بازدیدها با هدف رفع موانع، حذف واسطه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ میوه همان قیمت مصوب است/قیمت گذاری سلیقه ای ممنوع!

نرخ میوه همان قیمت مصوب است/قیمت گذاری سلیقه ای ممنوع!