مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 11:452021-03-22بين الملل

روزنامه آمریکایی: بایدن به جای دنباله روی از سیاست ترامپ به دنبال صلح با ایران باشد


یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که رییس جمهور جدید آمریکا می بایست به جای دنبال کردن سیاست های تهاجمی ترامپ، به دنبال صلح پایدار با ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی طی گزارشی، لغو سیاست های دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران و صلح پایدار با ایران را به عنوان تنها مسیری توصیف کرد که اخیر مؤسسه یوگاو و روزنامه اکونومیست همچنین نشان می دهد که تقریباً دو سوم مردم آمریکا از مذاکره مستقیم با ایران در خصوص برنامه هسته ای ایران حمایت می کنند.

این روزنامه آمریکایی سپس ادامه داد که بایدن و دموکرات های کنگره باید دیپلماسی با ایران را به صورت جدی دنبال کنند و از برجام به عنوان مدلی برای حل دیگر اختلافات میان آمریکا و ایران استفاده کنند.

یو اس ای تودی سپس در بخش پایانی نتیجه گیری کرد که در صورتی که بایدن در مقابل جنگ طلبان هر دو  حزب جمهوری خواه و دموکرات که به دنبال تنش با ایران هستند، تسلیم شود، برنامه های داخلی وی از مسیر اصلی منحرف شده است و پیامدهای جدی آن در ادامه ریاست جمهوری وی و پس از آن نیز حس خواهد شد.

دونالد ترامپ ، اردیبهشت ماه سال 1397 با نقض تعهداتش از این توافق مورد تأیید شورای امنیت سازمان ملل متحد خارج شد و به امید وادار کردن ایران به پیوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه آمریکایی: بایدن به جای دنباله روی از سیاست ترامپ به دنبال صلح با ایران باشد

روزنامه آمریکایی: بایدن به جای دنباله روی از سیاست ترامپ به دنبال صلح با ایران باشد