مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 13:102021-03-22اقتصادي

اختصاص 350میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار در کهگیلویه و بویراحمد


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت: 350 میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال پایدار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت: 350 میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال پایدار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.

محمد امید عصر روز دوشنبه دوم فروردین ماه 1400 در نشست اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جذب 98 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه جذب تسهیلات در کهگیلویه و بویراحمد با کمیت و کیفیت مناسبی بود، تصریح کرد: شاخص روستایی در این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری با تاکید بر اهمیت توسعه ظرفیت ها، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت مناسبی برای توسعه و رشد دارد، باید از این پتانسیل ها برای اشتغال زایی استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل هایی بالایی دارد که مهمترین مسأله برای این استان اشتغال است و ظرفیت های فراوان کشاورزی، گردشگری و صنعت دارد تا مشکلات استان کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 350میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار در کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 350میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار در کهگیلویه و بویراحمد