مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 13:302021-03-22سياسي

فرمانده مرزبانی: کشف بیش از 2250 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور


در حوزه مبارزه با قاچاق کالا مرزبانان جمهوری اسلامی ایران توانستند بیش از 2 هزار و 250 میلیارد تومان کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی ظهر امروز به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و فرماندهان انتظامی و مرزبانی گلستان در بازدید از مرزهای گلستان اظهارداشت: در سال گذشته در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر بیش از 134 تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شد که نسبت به سال 98 بیش از 40 درصد افزایش کشفیات در این حوزه را نشان می دهد.

وی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز مرزبانان جمهوری اسلامی ایران توانستند بیش از 2 هزار و 250 میلیارد تومان کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند که ارزش هر پرونده قاچاق بالای 500 میلیون تومان است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین به آمار قاچاق سوخت در سال 99 اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 16 میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای کشور از قاچاقچیان سوخت کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران همچنین از افزایش 26 درصدی کشفیات سلاح غیر مجاز در سال 99 نسبت به سال 98 در مرزهای کشور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی: کشف بیش از 2250 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور

فرمانده مرزبانی: کشف بیش از 2250 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور