مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 14:302021-03-22سياسي

1480؛ مشترکی که از دسترس خارج شده است/ رها در سکوتی محض


باتوجه به تعطیلی اغلب مراکز مشاوره و روانشناسی در ایام نوروز، انتظار می رود صدای مشاور بهزیستی فعال باشد اما سامانه 1480 در استان مرکزی به تعطیلات رفته و از دسترس خارج شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها - کورش دیباج: حالم بده، دارند تو دلم رخت می شویند، تحمل کوچک ترین صدایی ندارم، شب ها کابوس می بینم، از بس عصبی و ناراحت هستم پدرم را شب گذشته به سمت درب حیاط هل دادم، وقتی به خودم آمدم پدرم را دست شکسته و صورت زخمی در میان خرده شیشه های درب حیاط دیدم، دارم دیوانه می شوم.

همه مراکز مشاوره و دفاتر روانشناسی تا بعد تعطیلات نوروز بسته است، تنها امیدم خط صدای مشاور بهزیستی استان 1480 بود که آن هم پاسخگو نیست.

نمی دانم تا کی می توانم این خشم و ناراحتی را تحمل کنم می ترسم دفعه بعد ناخواسته بلایی سر کسی بیاورم و مرتکب جرم شوم.

صحبت های بالا بخشی از صحبت های محمد بود که از من به عنوان خبرنگار خبرگزاری مهر خواسته بود پیگیری کنم که چرا در این ایام تعطیلی نوروز خط صدای مشاور بهزیستی پاسخگو نیست، هر چند 28 اسفند سال 99 در گفتگویی که با حاجی مرادی، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی در رابطه با خدمت رسانی خط صدای مشاور داشتم، وی اعلام کرده بود این خط در ایام تعطیلات ایام نوروز مثل گذشته با حضور مشاورین مجرب آماده خدمت رسانی به مردم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1480؛ مشترکی که از دسترس خارج شده است/ رها در سکوتی محض

1480؛ مشترکی که از دسترس خارج شده است/ رها در سکوتی محض