مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 16:452021-03-22بين الملل

واکنش روسیه به اقدام بلغارستان


روسیه در پاسخ به اتهام زنی علیه دیپلمات های خود در بلغارستان گفت، چنین اقدام هایی به روابط سازنده بیشتر با روسیه کمک نمی کند و مسکو حق پاسخگویی را محفوظ می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سفارت روسیه در صوفیه دوشنبه اعلام کرد که تصمیم بلغارستان در عنصر نامطلوب معرفی کردن دیپلمات های روس بی پایه و اساس است و روسیه حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک تلویزیون ملی بلغارستان اوائل صبح دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که صوفیه قصد دارد دو دیپلمات روس را با ادعای جاسوسی اخراج کند.

سفارت روسیه در صوفیه نیز این تصمیم را تایید کرده است.

سفارت روسیه در بلغارستان در واکنش به این خبر در صفحه فیسبوک خود نوشت: وزارت امور خارجه بلغارستان در 22 مارس سال جاری اعلام کرد که دو دیپلمات سفارت روسیه عنصر نامطلوب هستند.

ما متاسفیم اعلام کنیم که این یک رفتار بی اساس دیگر از سوی مقام های بلغارستان است و به روابط سازنده بیشتر با روسیه کمک نمی کند.

روسیه حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می داند .

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این خصوص گزارش کرد که وزارت امور خارجه بلغارستان اعلام کرد که دو دیپلمات روس توسط دادستان های بلغارستان به جاسوسی متهم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به اقدام بلغارستان

واکنش روسیه به اقدام بلغارستان