مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 17:102021-03-22پزشكي

موافقت روحانی با اختصاص 200 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان در مشهد


روحانی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: برای پرداخت هرچه سریع تر این بودجه باید نامه ای از دانشگاه علوم پزشکی مشهد خطاب به وزارت بهداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهوری با اختصاص 200 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی در حاشیه شهر مشهد طبق درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی این شهر موافقت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مسوولان این دانشگاه افزود: برای پرداخت هرچه سریع تر این بودجه باید نامه ای از دانشگاه علوم پزشکی مشهد خطاب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش زده شود تا این وجه به سرعت در اختیار این دانشگاه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: خدمات دولت های یازدهم و دوازدهم در حوزه سلامت با دیگر دولت هایی که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی خدمت رسان مردم بودند قابل مقایسه نیست و میزان خدمات به نسبت دولت های نهم و دهم بیش از دو برابر بوده است.

رییس جمهوری گفت: تلاش خادمان حوزه سلامت در طول ایام بحران کرونا ستودنی است و بی شک اثربخشی بهتر و مطلوب تر این تلاش ها همکاری شایسته تر مردم را می طلبد.

روحانی افزود: خوشبختانه آمار فوتی های سه رقمی کرونا به 2 رقمی کاهش یافت و امیدواریم که به تک رقمی شدن و صفر شدن هم برسد، چیزی که دور از دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت روحانی با اختصاص 200 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان در مشهد

موافقت روحانی با اختصاص 200 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان در مشهد