مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 19:152021-03-22اقتصادي

30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پتروشیمی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان سرمایه گذاری پتروشیمی در استان کهگیلویه بویراحمد 30 هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون بیش از 16 هزار میلیارد تومان هزینه شده و عمده این میزان در دولت تدبیر و امید بوده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان سرمایه گذاری پتروشیمی در استان کهگیلویه بویراحمد 30 هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون بیش از 16 هزار میلیارد تومان هزینه شده و عمده این میزان در دولت تدبیر و امید بوده است.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور معاون اول رییس جمهور افزود:یکی از ظرفیت های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد که بر اساس ظرفیت های استان در حال اجراست در های پتروشیمی است.

وی اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری پتروشیمی در استان کهگیلویه بویراحمد 30 هزار میلیارد تومان است که تاکنون بیش از 16 هزار میلیارد تومان هزینه شده و عمده این میزان در دولت تدبیر و امید بوده است.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت تولید اتیلن در شیمی گچساران سالانه یک میلیون تن است و تامین کننده مواد اولیه پتروشیمی دهدشت صنایع پلیمر گچساران است که هر کدام سالانه 300 هزار تن اتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پتروشیمی در کهگیلویه و بویراحمد

30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پتروشیمی در کهگیلویه و بویراحمد