مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 03:252021-03-23بين الملل

تحریمهای اتحادیه اروپا علیه چین «مضر و بیهوده» است


وزیر تجارت و امور خارجه مجارستان می گوید که تحریم های اتحادیه اروپا علیه افراد و نهادهای چین و میانمار اقدامی «زیان آور» بوده و باعث مسموم شدن روند همکاریهای دوجانبه می شود.

- وزیر تجارت و امور خارجه مجارستان می گوید که تحریم های اتحادیه اروپا علیه افراد و نهادهای چین و میانمار اقدامی زیان آور بوده و باعث مسموم شدن روند همکاریهای دوجانبه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شینهوآ، در پی تحریم های یکجانبه اتحادیه اروپا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی چین به بهانه نقض ادعایی حقوق بشر در سین کیانگ، پیتر سیارتو وزیر تجارت و امور خارجه مجارستان در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا تحریم های وضع شده این اتحادیه علیه افراد و نهادها در چین و میانمار را بیهوده و مضر خواند و گفت: مجارستان این تحریم ها را بیهوده در زمانی که اهمیت همکاری بین المللی به طرز چشمگیری رو به افزایش است، و به جای وضع تحریم ها باید جان انسان ها را نجات داد، تصمیماتی از این دست مطلقاً بی معنا است .

وی در ادامه افزود: هدف اصلی اتحادیه اروپا از وضع این تحریم ها منحرف کردن افکار عمومی از مشکل اصلی، یعنی سوءمدیریت در خرید و استفاده از واکسن ها [کرونا ] است که با نرخ مرگ انسان ها و میزان خسارت به اقتصاد اروپا قابل اندازه گیری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریمهای اتحادیه اروپا علیه چین «مضر و بیهوده» است

تحریمهای اتحادیه اروپا علیه چین «مضر و بیهوده» است