مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 03:402021-03-23سياسي

یک رستوران و کافی شاپ در قشم پلمب شد


قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با دستور دادستان قشم، امکان برخورد و پلمب با واحد متخلف بلافاصله پس از بازرسی از محل امکانپذیر است و در این راستا یک رستوران و یک کافی شاپ به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی امسال پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مرتضی شیخ زاده دوشنبه شب نشست ستاد خدمات سفر قشم افزود: از 29 اسفندماه به مدت سه روز از 278 واحد صنفی و گردشگری در جزیره قشم بازرسی انجام شد.

وی ادامه داد: این بازرسی ها از 226 واحد صنفی، 42 واحد پذیرایی، 6 مرکز تفریحی و چهار مرکز اقامتی موقت انجام شد و مقدار 102 کیلوگرم اقلام معدومی از آن ها کشف و برای 25 واحد متخلف نیز اخطاریه صادر شد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تشکیل 6 گروه بازرسی از واحدهای گردشگری و اصناف جزیره قشم خبر داد و تصریح کرد: یک گروه ثابت در مجتمع های تجاری با هدف ارایه خدمت و رسیدگی به شکایات و تعداد پنج گروه بازرسی سیار در جزیره قشم وظیفه بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات مردم و گردشگران را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: هرگونه کوتاهی در امر بهداشت و سلامت واحدهای صنفی و گردشگری باعث به خطر افتادن جان مردم می شود و در این امر با تفویض اختیار دادستان قشم، بازرسان برخوردی قاطعانه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک رستوران و کافی شاپ در قشم پلمب شد

یک رستوران و کافی شاپ در قشم پلمب شد