مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:102021-03-23دانش

جزییات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور


سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم با اشاره به جزییات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور گفت: این برنامه تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

- مجید صفاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزییات طرح نوروز کرونایی گفت: این طرح از 25 اسفند 99 آغاز شده و تا 20 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح هر روز یک مرکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در سراسر کشور، یک برنامه با مدت زمان دو ساعت (ساعت 17 الی 19) که شامل یک سخنرانی، طنز، کمدی و برنامه های هنری می شود را با هدف کاهش استرس و افزایش سلامت و امید دانشجویان اجرا می کند.

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم گفت: در این برنامه دانشجویان عضو کانون همیاران سلامت روان نیز با دانشگاه ها همکاری می کنند.

وی ادامه داد: این برنامه در فضای مجازی پخش می شود.

وی درباره اینکه آیا در ایام تعطیلات نوروز ارائه مشاوره دانشجویی توسط مراکز مشاوره دانشجویی پیش بینی شده است یا خیر، گفت: با توجه به برنامه مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها ارائه مشاوره دانشجویی در ایام تعطیلات نوروز نیز برقرار است که راه های ارتباطی دانشجویان و استفاده از این خدمات توسط دانشگاه ها اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور

جزییات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور