مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-23اقتصادي

ضبط 1000 کیلوگرم گوشت فاسد در کردستان


در هفته نخست طرح تشدید نظارت بر توزیع فرآورده های غذایی هزار و 160 کیلوگرم انواع فرآورده غیر قابل مصرف دامی کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان کردستان، مجتبی ورمقانی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه، تولید و نگهداری فرآورده های خام دامی از 25 اسفند 99 آغاز شده و تا 14 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هر روز 60 نفر در قالب 30 تیم بازرسی، وظیفه نظارت بر مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان را بر عهده دارند.

ورمقانی اعلام کرد: در هفته نخست اجرای این طرح از سه هزار و 877 مرکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی و رستوران ها و مراکز تهیه غذای آماده بازرسی به عمل آمد و در قالب این بازرسی ها هزار و 160 کیلوگرم انواع فرآورده غیر قابل مصرف کشف و یکی از مراکز عرضه به دلیل تخلف بهداشتی به دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی افزود: در شرایطی که نیاز شهروندان به تهیه فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی در ایام نوروز حساس تر از اوقات دیگر است، بازدیدهای مستمر و سر زده از مراکز توزیع فرآورده های خام غذایی افزایش یافته است و تیم های نظارتی استان در این راستا تلاشی شبانه روزی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط 1000 کیلوگرم گوشت فاسد در کردستان

ضبط 1000 کیلوگرم گوشت فاسد در کردستان