مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-23اقتصادي

وام های کم بهره در اختیار باغداران قرار گیرد


مدیرعامل تعاونی باغداران انار ساوه خواستار درک عمیقی از وضعیت کشاورزان شد و گفت: باید وام های کم بهره و با تنفس در اختیار باغداران قرار دهیم تا این افرادی که زحمت فراوانی برای این محصول می کشند به سود مورد نظر خود برسند و محصول با قیمت واقعی و مناسب دست .

- کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دلال ها که با قیمت های پایین محصولاتی را که با هزینه های بالای کارگر و کود و سم و .

توسط کشاورز به عمل آمده را خریداری می کنند و به قیمت هنگفت می فروشند،  چند برابر باغدار و کشاور سود می کنند لذا باید با حذف دلالان این مشکل را حل کنیم که یکی از این راه ها قراردادن غرفه ها به کشاورزان جهت عرضه مستقیم محصولاتشان به بازار است که این امر هم به سود مصرف کننده خواهد بود و هم تولید کننده.

وی خاطرنشان کرد: با این روش مصرف کننده محصولی با کیفیت و با قیمیت مناسب در اختیارش خواهد بود و هم اینکه تولیدکننده محصول خود را با قیمت مناسب تری به بازار عرضه کند.

مدیرعامل تعاونی باغداران انار ساوه با تاکید بر اینکه مرغوب ترین انار در کشور و جهان را ساوه دارا می باشد، گفت: قدم های مثبتی برای رفع مشکلات باغداران می توانیم برداریم که یکی از آنها استفاده از ظرفیت صنایع تبدیلی برای تبدیل انار به سایر محصولات است که این امر نیاز به حمایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام های کم بهره در اختیار باغداران قرار گیرد

وام های کم بهره در اختیار باغداران قرار گیرد