مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-23بين الملل

چهارمین انتخابات در فلسطین اشغالی طی دو سال گذشته آغاز شد


در حالی که چشم اندازی از پایان بحران سیاسی رژیم صهیونیستی به چشم نمی خورد، ساعتی پیش چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی در کمتر از دو سال اخیر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صهیونیست ها امروز (سه شنبه) برای چهارمین بار در کمتر از دو سال برای شرکت در انتخابات سراسری فلسطین اشغالی به پای صندوق های رأی می روند.

بن بست سیاسی در فلسطین اشغالی در دسامبر 2018 و پس از آن آغاز شد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اولین انتخابات را کلید زد.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ، 6 میلیون و 578 هزار و 84 اسراییلی واجد شرایط مشارکت در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی هستند که در آن 38 حزب برای کسب کرسی های پارلمانی در 13 هزار و 685 حوزه اخذ رأی در سراسر فلسطین اشغالی به رقابت می پردازند.

گزارش ها حاکی از آن است که نتایج اولیه رأی پرسی (Exit polls) ساعت 22:00 امشب به وقت محلی از سه شبکه تلویزیون ی اسراییل پخش خواهد شد اما نتایج انتخابات سراسری فردا (چهارشنبه) اعلام خواهد شد و نتایج 430 هزار رأی خاص از مراکز ویژه رأی گیری، نظامیان، فرستادگان ویژه رژیم صهیونیستی و زندانیان تا روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری اعلام می شود و در نهایت نتایج پایانی احتمالاً تا 31 مارس (11 فروردین ماه) اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین انتخابات در فلسطین اشغالی طی دو سال گذشته آغاز شد

چهارمین انتخابات در فلسطین اشغالی طی دو سال گذشته آغاز شد