مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:002021-03-23سياسي

اعمال محدودیت های کرونایی در سیستان و بلوچستان


معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی در این استان اعمال می شود و در هر شهرستان با توجه به نوع وضعیت این ویروس ترددها کنترل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی در نشست ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متأسفانه ساده انگاری در بین مردم در حال افزایش بوده و این می تواند بسیار نگران کننده باشد.

وی افزود: ضرورت دارد همه دستگاه ها بویژه دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر اطلاعات کامل و کارشناسی را ارائه دهند تا بتوانیم برنامه ریزی های دقیقی را انجام دهیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اگر ویروس کرونا انگلیسی شیوع بیشتری پیدا کند کنترل از دست ما خارج خواهد شد چرا که ما مراکز درمانی کمی در این منطقه داریم.

وی تصریح کرد: در بحث ترددهای مرزی سیستان وبلوچستان تنها استانی بوده که علی رغم وجود کرونا در سال گذشته مرزهای ما بسته نشد و توانسیم با رعایت پروتکل های بهداشتی کم ترین مشکل را در این زمینه داشته باشیم.

مرعشی با بیان اینکه اگر طرح شهید سلیمانی اجرا نمی شد شاهد شیوع موج های بیشتر ویروس کرونا خواهیم بود افزود: این طرح در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی در سیستان و بلوچستان

اعمال محدودیت های کرونایی در سیستان و بلوچستان