مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-23سياسي

تولید؛ تنها راه فلج کردن تحریم های اقتصادی


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی استان زنجان گفت: تولید تنها راه فلج کردن تحریم های اقتصادی است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی استان زنجان گفت: تولید تنها راه فلج کردن تحریم های اقتصادی است.

مصطفی طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی، هر ساله دولت لایحه بودجه سالانه را بر اساس اسناد بالادستی مثل سند چشم انداز 20 ساله و قانون پنج ساله، تنظیم و تقدیم مجلس می کند و مجلس و شورای نگهبان قانون بودجه را قبل از پایان سال تصویب می کند.

وی با اشاره به ضرورت نام گذاری برای سال پیش رو از طرف استراتژیست نظام و فایده نام گذاری بعد از بودجه نویسی برای سال جدید، افزود: این شعارها خارج از اسناد بالادستی نبوده و تغییر جهتی در آن برنامه ها نیست، بلکه تذکری است تا مانع غفلت قانون گذاران و مجریان شود.

یادآوری برای خلق فرصت های جدید و هدایت آن ها در سمت و سوی مشخص است و تجمیع افکار و ظرفیت های کشور برای حل شاخص ترین مشکل کشور، آینده نگری است تا آسیب ها ریشه دار نشوند و این مهم تعیین اولویت برای منابع محدود کشور است.

این مسئول ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب 15 سال است که بر حوزه اقتصاد تاکید دارند و چرا حوزه های امنیت و دفاع کشور به این اندازه برجسته نیست؟ جریان هایی این سوال را داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید؛ تنها راه فلج کردن تحریم های اقتصادی

تولید؛ تنها راه فلج کردن تحریم های اقتصادی