مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-23سياسي

سپاه در انتخابات له با علیه کسی نخواهد بود/رمز موفقیت توجه به تفکر مقاومتی است


مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه در انتخابات پیش رو له یا علیه کسی نخواهد بود.

- حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی بدون مردم قابل تصور نیست و مردم همیشه و در همه حال از نظام و انقلاب حمایت کرده اند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران توسط مردم و با تلاش آنها شکل گرفت، عنوان کرد: مردم با رژیم پهلوی مبارزه کردند تا زمینه انقلاب اسلامی فراهم شود و پس از پیروزی انقلاب نیز این مردم بودند که در مقابل تهاجمات دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم در سال های پس از انقلاب نیز ، شکست داعش و مقابله با دشمنان نشان می دهد بقای نظام با مردم و در کنار مردم است.

بیگدلی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از طریق مردم توسعه پیدا کرده است، ادامه داد: این یک اصل است که امام راحل و رهبری نیز بارها به آن اشاره کرده اند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همواره در ایران فعالیت های سیاسی بالاترین نرخ مشارکت را داشته است، گفت: در شرایط کنونی نیز با وجود همه هجمه ها و کم کاری ها مردم در کنار نظام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در انتخابات له با علیه کسی نخواهد بود/رمز موفقیت توجه به تفکر مقاومتی است

سپاه در انتخابات له با علیه کسی نخواهد بود/رمز موفقیت توجه به تفکر مقاومتی است