مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-23اقتصادي

ثبت نام متقاضیان سی سختی در طرح اقدام ملی مسکن


سایت برای 13 استان از جمله کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی سخت باز شده و متقاضیان سی سختی می توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، و شهرسازی بیان کرد: پروژه اتصال استان به باغملک خوزستان در دست مطالعه است.

وی در خصوص درخواست توجه استاندار به فرودگاه یاسوج و لزوم افزایش پروازهای استان گفت: در یک و نیم سال گذشته 11 هواپیما کوچک برای مسافت های کوتاه خریداری شده که از این هواپیماهای سبک در اختیار  استان قرار می دهیم.

وی با اشاره به پایان ساخت مسکن مهر  در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایت برای ثبت نام  متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در  13 استان سامانه باز شد که متقاضیان سی سخت می توانند در این سایت ثبت نام کنند.

همچنین حسین کلانتری گفت: 60 درصد مسکن مهر در این دولت انجام گرفت، ضمن اینکه 1400 واحد در بافت فرسوده گچساران  تکمیل شده است.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه برای احداث 3500 واحد روستایی در استان افزود:واحدهای احداثی تا پایان فروردین، به 3 هزار  مورد می رسد.

استاندار خاطرنشان کرد: 35 هزار واحد روستایی نیازمند بازسازی هستند که سی امین واحد بهمن گذشته در منطقه لوداب و با حضور معاون مناطق محروم ریاست جمهوری افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام متقاضیان سی سختی در طرح اقدام ملی مسکن

ثبت نام متقاضیان سی سختی در طرح اقدام ملی مسکن