مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-23اقتصادي

خلاقیت به حوزه تولید محصولات بهداشتی ورود کرد و هزینه ها کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری دانشجو، امیر طهرانی وشنوه مدیرعامل شرکت خلاق نو اندیشان گلشن سلامتی، گفت: پایه گذاران این شرکت خلاق و نوآور، - یک شرکت خلاق توانست با ایجاد یک سامانه سراسری، باعث کاهش عمومی قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری دانشجو، امیر طهرانی وشنوه مدیرعامل شرکت خلاق نو اندیشان گلشن سلامتی، گفت: پایه گذاران این شرکت خلاق و نوآور، نزدیک به 3 دهه در صنعت آرایشی و بهداشتی سابقه دارند و این تجربه، به آن ها کمک کرد که در زمینه فروش آنلاین و ایجاد یک اپلیکشن خلاق، بتوانند کسب و کار موفقی ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت خلاق نو اندیشان گلشن سلامتی، در ادامه افزود: صنعت آرایشی و بهداشتی برعکس بسیاری دیگر از صنایع، آسیب بسیار کمتری از همه گیری کرونا دید و ما توانستیم از طریق ابزار خلاقیت، محدویت ها و آسیب ها را به حداقل برسانیم.

در این صنعت خانواده ها دو دغدغه اساسی دارند.

این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن ارائه توضیح بیشتر در این خصوص، گفت: یکی از این دغدغه ها، مسئله کیفیت است، برای مثال عطر های اورجینال قیمت بالایی دارد، با این همه مردم مطمئن نیستد که حتی با پرداخت قیمت بالا نیز بتوانند عطر اورجینال و با کیفیت تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت به حوزه تولید محصولات بهداشتی ورود کرد و هزینه ها کاهش یافت

خلاقیت به حوزه تولید محصولات بهداشتی ورود کرد و هزینه ها کاهش یافت