مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:102021-03-23اجتماعي

احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف آذربایجان شرقی با ورود سامانه بارشی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نسبت به وقوع سیل احتمالی در مناطق مختلف استان هشدار داد و از مردم و سازمان های مسئول خواست برای جلوگیری از هر گونه خسارت جانی و مالی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نسبت به وقوع سیل احتمالی در مناطق مختلف استان هشدار داد و از مردم و سازمان های مسئول خواست برای جلوگیری از هر گونه خسارت جانی و مالی، هشدارها را جدی بگیرند.

محمدباقر هنربر در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی شدید از اواخر وقت امروز و ادامه آن تا عصر شنبه از مردم عزیز درخواست می شود ضمن اجتناب از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، سازه های سبک و تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر و روستاها را محکم کنند.

وی، احتیاط در حین عبور از کنار ساختمانهای نیمه کاره و خودداری از صعود به ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی و لغو پروازهای هواپیماهای سبک آموزشی را از دیگر ضرورت های مواجهه با سامانه بارشی جدید در آذربایجان شرقی دانست.

وی همچنین از کشاورزان و باغداران و نیز دامداران آذربایجان شرقی درخواست کرد برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار، توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی را جدید بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف آذربایجان شرقی با ورود سامانه بارشی

احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف آذربایجان شرقی با ورود سامانه بارشی