مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:152021-03-23سياسي

سال 99 وفاق و همدلی ملت ایران متجلی شد


فرمانده سپاه فجر استان فارس در پیام نوروزی، سال 99 را سال تجلی وفاق و همدلی ملت ایران به ویژه در انجام امور خیرخواهانه توصیف کرد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس در پیام نوروزی، سال 99 را سال تجلی وفاق و همدلی ملت ایران به ویژه در انجام امور خیرخواهانه توصیف کرد.

سردار یدالله بوعلی در پیام نوروزی خود آورده است: سال 99 را در حالی گذراندیم که مشحون از همدلی و وفاق ملت بزرگ ایران به ویژه ظهور خیرین نیک اندیش در نهضت بزرگ کمک مؤمنانه برای کاهش آلام برخاسته از ویروس منحوس کرونا و اقدام باشکوه نذررهایی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ، طرح بزرگ توکاد تهیه وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جامانده از تحصیل ودیگراقدامات خداپسندانه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه فجر فارس، در پیام سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت نوروز 1400 آمده است: سال 99 را در حالی گذراندیم که مشحون از همدلی و وفاق ملت بزرگ ایران به ویژه حضور پررنگ و مبارک خیرین نیک اندیش در نهضت بزرگ کمک مؤمنانه برای کاهش آلام برخاسته از ویروس منحوس کرونا و نیز مساعی خداپسندانه مومنین در میدان در حرکت الهی نذر رهایی و آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد که موجب بازگشت بسیاری از پدران ومادران سرزمین مومن فارس از زندان به کانون پر مهر خانواده ها گشت، و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 99 وفاق و همدلی ملت ایران متجلی شد

سال 99 وفاق و همدلی ملت ایران متجلی شد