مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:402021-03-23سياسي

آوردگاه خدمت در گُوَرد رودبار


گروه جهادی علمدار در آوردگاه خدمت روزی در کوچه های شهدای اقامه عزا و روضه کرد و این روزها در تلاش است تا با توزیع بسته های حمایتی و معیشتی کام گوردی ها را شاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، انفاق و بخشش دو همسایه قدیمی ایرانیان متمدن و گیلانیان اصل است که نه تنها از بین نمی روند بلکه با گذشت زمان جان می گیرند و گسترش نیز پیدا می کنند.

از زمانی که کرونا شروع شده موجی از انفاق و بخشش در قالب طرح ها و ویژه برنامه ها در کشور اجراشده که ثمره همه آن ها وحدت و دوستی و مودت میان مردمان بوده که این قاعده زیبا و مثمر ثمر در استان گیلان و حتی در دورترین نقطه آن نیز دیده می شود.

  کمک های مؤمنانه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن در اوایل شیوع کرونا ویروس اسم برده بودند امروز به عنوان یک فرهنگ در همه اقشار و اقوام دیده می شود و هر گروه و صنف و قشری در تلاش است تا به این فرمان امام امت، جامه عمل بپوشاند.

گروه جهادی علمدار کانون بسیج مداحان و هیآت مذهبی شهرستان رودبار که این روزها به امیدی برای مردمان گورد تبدیل شده تلاش کرده تا عیدی شاد در کنار سایر مردم فرهنگ دوست برای اهالی به وجود بیاورد.

  روستای گُوَرد منطقه ای بین استان قزوین و گیلان از توابع عمارلو در شهرستان رودبار یکی از کم برخوردارترین مناطق در استان هست که این روزها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوردگاه خدمت در گُوَرد رودبار

آوردگاه خدمت در گُوَرد رودبار