مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-23سياسي

قوانین مزاحم در پیش روی تولید حذف خواهند شد


نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ها و لوایحی که موجب حمایت و تسهیل در بحث تولید و صادرات می شود، در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت و باید قوانین مزاحم حذف شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ها و لوایحی که موجب حمایت و تسهیل در بحث تولید و صادرات می شود، در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت و باید قوانین مزاحم حذف شود.

قدرت الله حمزه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از حدود 20 سال گذشته تاکید ویژه ای بر بحث تحقق اقتصادمقاومتی در کشور داشتند، اظهار کرد: دشمن پس از پایان جنگ نظامی، جنگ اقتصادی را علیه کشورمان ایران آغاز کرد، تحریم نمونه بارز جنگ اقتصادی دشمن علیه مردم برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه بود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری بارها این مسئله را در برهه های مختلف به مسئولان گوشزد کردند، اما به نظر می رسد مسئولان اهمیت این موضوع را به خوبی درک نکردند یا به آن توجه جدی نشان ندادند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب شعار سال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تکمیل کننده شعارهای انتخاب شده برای سال های قبل از جمله جهش تولید، رونق تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مزاحم در پیش روی تولید حذف خواهند شد

قوانین مزاحم در پیش روی تولید حذف خواهند شد