مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-23فرهنگي

رسانه شناسی محسنیان راد منتشر شد


کتاب رسانه شناسی نوشته مهدی محسنیان راد پس از گذشت هفت سال از آغاز تالیف آن منتشر شد؛ اثری که جایگزین کتاب قدیمی کاظم معتمدنژاد در این حوزه می تواند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی محسنیان راد - استاد علوم ارتباطات - در تالیف کتاب رسانه شناسی (مدیالوژی) ابتدا به توضیح مفاهیم پایه و پس از آن در قالب اصطلاحی جدید به مروری بر کارکرد و کاربرد رسانه های پیش از قدیم در ایران می پردازد.

سپس امکان شناخت عمیق و همه جانبه چاپ، کتاب، مطبوعات، سینما، رادیو، تلویزیون، شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای را فراهم آورده است.

محسنیان راد در بخشی از مقدمه این کتاب آورده است: نمی دانم در روزگاری که ابزارهای ارتباطی انسان ها را به کوتاه نویسی و کوتاه خوانی متمایل کرده، چقدر احتمال دارد دانش آموختگان ایرانی حوصله کنند وقت بگذارند و دل بدهند به مطالعه این کتاب حجیم اما اگر وقت بگذارند و بخوانند شاید روزگاری اوضاع نابسامان رسانه های ایرانی که ریشه ای 180 ساله دارند بسامان شود.

.

کتاب رسانه شناسی با 1131 صفحه توسط انتشارات سمت به چاپ رسیده است و شامل 21 فصل با عناوینی چون ارتباط با توده، رسانه های پیش از قدیم، چاپ، نشر کتاب، نشر مطبوعات، سینما، رادیو و وسایل وابسته به آن، تلویزیون و وسایل وابسته به آن، شبکه ها و رسانه های اجتماعی، بازی های رایانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه شناسی محسنیان راد منتشر شد

رسانه شناسی محسنیان راد منتشر شد