مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-23اقتصادي

سد مخزنی دیلمان وارد ردیف بودجه شد


رییس مجمع نمایندگان گیلان یکی از اهداف احداث سد مخزنی دیلمان را تأمین آب شرب منطقه دانست و گفت: با پیگیری صورت گرفته، سد مخزنی دیلمان پس از اخذ مجوز ماده 23 از سازمان برنامه وبودجه دارای ردیف مشخصی در سال 1400 شده است.

- رسول فرخی امروز گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه احداث سد مخزنی دیلمان در حدود نیم قرن نیمه کاره مانده است، اظهار کرد: مردم این منطقه 40 سال در انتظار احداث این سد هستند که در صورت افتتاح، نیمی از حبوبات استان و بخشی اعظمی از حبوبات کشور در منطقه دیلمان تولید می شود.

وی با اشاره به ویژگی های ساختاری سد مخزنی دیلمان افزود: این سد خاکی با هسته رُسی و با 48 متر و طول تاج 221 متر بوده و حجم مخزن پنج و نه دهم میلیون مترمکعب است که سالیانه می تواند پانزده و چهل ودو صدم میلیون مترمکعب را تنظیم کند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان یکی از اهداف احداث سد مخزنی دیلمان را تأمین آب شرب منطقه دانست و بیان کرد: با احداث و تکمیل این سد ارزشمند آب شرب شهرهای و شهرسازی داده و با پیگیری صورت گرفته، سد مخزنی دیلمان پس از اخذ مجوز ماده 23 از سازمان برنامه وبودجه دارای ردیف مشخصی در سال 1400 شده است.

انتهای پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد مخزنی دیلمان وارد ردیف بودجه شد

سد مخزنی دیلمان وارد ردیف بودجه شد