مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-23اجتماعي

سایت ها و شبکه های مجازی فروش حیوانات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند


بر اساس ماده 31 قانون شکار و صید، خرید، فروش و نگهداری همه جانوران وحشی بدون اخذ مجوز قانونی ممنوع بوده و جرم تلقی می شود.

- رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مریوان گفت: سایت ها و شبکه های مجازی فروش حیوانات تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و با شدت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

ابراهیم همت بلند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد فروش بچه سنجاب در فضای مجازی توسط متخلفان و سودجویان بودیم که با رصد دقیق فضای مجازی عاملان این کار شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه از این متخلفان سه بطانه بچه سنجاب کشف و ضبط شد افزود: بعد از تشکیل پرونده قضایی متخلفان به مراجع قضایی معرفی و بچه سنجاب های کشف شده در دامان طبیعت رهاسازی شدند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست مریوان تاکید کرد: با تمامی کانال ها، پیج ها و سایت هایی که اقدام به تبلیغ نگهداری حیوانات وحشی یا فروش آنها کرده و یا کسانی که اقدام به فروش یا تبلیغات ادوات شکار و صید کنند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس ماده 31 قانون شکار و صید، خرید، فروش و نگهداری همه جانوران وحشی بدون اخذ مجوز قانونی ممنوع بوده و جرم تلقی می شود و این اداره در اجرای وظایف ذاتی خود با متخلفین برابر مقررات برخوردی قاطع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت ها و شبکه های مجازی فروش حیوانات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند

سایت ها و شبکه های مجازی فروش حیوانات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند