مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 09:302021-03-23اجتماعي

3500 نیروی پلیس در طرح نوروزی استان سمنان حضور دارند


در طرح نوروزی پلیس استان سه هزار و 500 نیروی پلیس اعم از راهنمایی رانندگی، پلیس راه و انتظامی به کار گرفته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی بعد از ظهر سه شنبه در نشست نوروزی خود با فرماندهان انتظامی استان سمنان با حضور معاون استاندار سمنان به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان هر ساله از یکم اسفند طرح نوروزی خود را با عنوان استقبال از بهار آغاز می کند که در سال 99 از 28 اسفند این مهم آغاز شد، بیان کرد: برنامه ریزی برای چهارشنبه آخر سال نیز در دستور کار قرار گرفته بود و اقدامات پیشگیرانه خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و 500 نیرو برای طرح نوروزی آماده به کار شدند، افزود: 21 پایگاه انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان برای ارائه خدمات بهتر در قالب این طرح اضافه شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در بحث سرقت ها در مدت کوتاه شروع طرح در سال جاری در استان، بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه توفیقات بهتری داشتیم و نسبت به شاخص کشور نیز کاهش داشته و در جایگاه مطلوبی قرار داریم.

حسنی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 46 درصد افزایش ترددها در راه های استان را نسبت به سال گذشته داشتیم که بالغ بر حدود 20 درصد نسبت به سال 98 کاهش داشته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 نیروی پلیس در طرح نوروزی استان سمنان حضور دارند

3500 نیروی پلیس در طرح نوروزی استان سمنان حضور دارند