مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 10:402021-03-23اجتماعي

مشاوره کنکور ماترو


برای کدام دسته از دانش آموزان لازم است ؟ در این مورد باید به شما بگویم که در مورد کنکور چون که همه ی دانش آموزان در یک وضعیت و سطح نیستند نمی توان گفت که همه به مشاور نیاز دارند یا نه چون همانطور که میدانید بعضی از دانش آموزان بدون داشتن مشاوره تحصیلی هم نتایج خوبی در آزمون ها و کنکور کسب کرده اند پس این حرف که هر کی مشاور داشته باشد قطعا موفق می شود و یا اینکه هر کسی که مشاور نداشته باشد شکست می خورد حرف غلطی است چون که همه ی مشاوران هم ممکن است خوب عمل نکنند و با فشار های بیش از حدی که به دانش آموز می آورند او را از درس خسته کنند و دانش آموز یک جای کار ، دیگر توان درس و یادگیری و تست زنی را نداشته باشد.

پس خیلی باید مراقب انتخاب هایتان باشید و اگر درست انتخاب نکنید ممکن است مسیر شما را بسیار تغییر دهد.

اولین نکته ای که یک مشاور تحصیلی باید آن را رعایت کند هم دردی و صبر است بعضی وقت ها واقعا دست دانش آموز نبوده که نتوانسته درس بخواند و اگر او در آن موقعیت که خودش در آن نقشی نداشته تنبیه شود باعث می شود که اعتماد به نفس او به شدت کاهش پیدا کند.

در واقع کار یک مشاور این است که با شناسایی موقعیت ها و بررسی شرایط ، کار را برای دانش آموز خود آسان تر کند و البته این را هم فراموش نکنید که کار اصلی را باید خود شما انجام دهید و یک مشاور فقط مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره کنکور ماترو

مشاوره کنکور ماترو