مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 13:352021-03-23دانش

اقدامات مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه دامغان در پاندمی کرونا تشریح شد


یاسین علیپور، معاون مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه دامغان در خصوص اقدامات انجام شده این مرکز در دوران پاندمی کرونا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: - معاون مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه دامغان گفت: دانشگاه دامغان جزو نخستین دانشگاه های کشور در راه اندازی کلاس های مجازی بود که با شروع ترم جدید و اضافه شدن امکانات، شرایط بهتری برای برگزاری کلاس ها مهیا خواهد شد.

یاسین علیپور، معاون مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه دامغان در خصوص اقدامات انجام شده این مرکز در دوران پاندمی کرونا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشگاه دامغان جزو نخستین دانشگاه های کشور در راه اندازی کلاس های مجازی بود که با شروع ترم جدید و اضافه شدن امکانات، شرایط بهتری برای برگزاری کلاس ها مهیا خواهد شد.

یاسین علیپور گفت: فناوری اطلاعات دانشگاه، حسب وظیفه ای که در شروع پاندمی به آن محول شد با فرجه تقریبا یک هفته ای، در تاریخ 14 اسفند، برگزاری مجازی کلاس های درس در بستر پلاتفرم های الکترونیکی را آغاز کرد.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که هنوز سرویس های ابری در کشور وجود نداشتند و ما توانستیم در آغاز، حدود 80 درصد و به مرور تمام کلاس ها را به این سیستم اضافه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه دامغان در پاندمی کرونا تشریح شد

اقدامات مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه دامغان در پاندمی کرونا تشریح شد