مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 16:502021-03-23سياسي

واکنش علی نصیریان به ابلاغیه عجیب شهرداری/ «حاجی فیروز» ونژادپرستی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاجی فیروز و عمو نوروز از جمله شخصیت های نمایشی سنتی ایران هستند که هر سال همزمان با به پایان رسیدن زمستان و فرارسیدن بهار، - واکنش علی نصیریان به ابلاغیه عجیب شهرداری/ حاجی فیروز ونژادپرستی! علی نصیریان در واکنش به ابلاغیه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مبنی بر برداشت های نژادپرستانه از چهره سیاه حاجی فیروز، تأکید کرد سیاهی حاجی فیروز ربطی به نژادپرستی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاجی فیروز و عمو نوروز از جمله شخصیت های نمایشی سنتی ایران هستند که هر سال همزمان با به پایان رسیدن زمستان و فرارسیدن بهار، نوید نو شدن طبیعت و رخت بر بستن زمستان را می دهند.

اما در یک تصمیم عجیب از سوی مدیریت شهری و آن هم در روز های آغازین تعطیلات نوروزی 1400، تصمیم بر حذف شخصیت حاجی فیروز از کارناوال ها و برنامه های شادی آور شهرداری تهران در سطح پایتخت گرفته شده است.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی بخشنامه ای به معاونان شهردار تهران و همچنین شهرداران مناطق 22 گانه شهرداری تهران، دلیل این تصمیم گیری را برداشت های نژادپرستانه از چهره سیاه حاجی فیروز مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش علی نصیریان به ابلاغیه عجیب شهرداری/ «حاجی فیروز» ونژادپرستی!

واکنش علی نصیریان به ابلاغیه عجیب شهرداری/ «حاجی فیروز» ونژادپرستی!