مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 22:352021-03-23پزشكي

تلاش برای تجهیز مطب ها به تست سریع کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از تلاش این دانشگاه برای تجهیز مطب های بخش خصوصی و همچنین دندانپزشکی های قم به تست رپید (سریع) کرونا سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سیامک محبی با اشاره به این که متأسفانه رتبه کرونایی قم در بین استان های کشور با چند پله صعود به جایگاه بیست و هشتم رسیده است بیان کرد: این در حالی است که استان قم در ماه های اخیر در پایین جدول میزان ابتلا و بستری کرونایی در میانگین جمعیت یعنی در جایگاه های سی ام در بین سی و یک استان کشور قرار داشت.

وی با تاکید بر اینکه میانگین روزانه بستری کرونایی استان در هفته اخیر به 21 نفر رسیده است اظهار کرد: خوشبختانه فعلا نشانه ای از ایجاد موج جدید شیوع کرونا در استان نداریم که به نظر می رسد این مهم تا حد زیادی مرهون تداوم رهگیری ها در طرح محله محور شهید سلیمانی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با ابراز نگرانی از تداوم خستگی پرسنل و کادر درمانی استان، از همه هم استانی ها خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانع از خستگی مفرط این عزیزان شوند.

محبی در ادامه به انجام بیش از 75 درصد نمونه گیری های کرونایی استان در بخش سرپایی یا همان مراکز بهداشت توجه داد و گفت: در تلاش هستیم تا در روز های آغازین سال جدید علاوه بر مراکز بهداشت، بیمارستان ها و درمانگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تجهیز مطب ها به تست سریع کرونا

تلاش برای تجهیز مطب ها به تست سریع کرونا