مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 03:452021-03-24اجتماعي

ضرورت وجود ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در مازندران


وقتی نمی توانیم اندازه بگیریم نمی توانیم بگوییم چه میزان آلودگی داریم ولی اینکه آلودگی وجود دارد موضوعی نیست که بتوان آن را رد کرد.

- سیدمحمدرضا رضوی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با بیان اینکه امروزه اهمیت پیش بینی هواشناسی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: در استان مازندران با توجه به قطب کشاورزی نیاز به ارائه دقیق و به هنگام پیش بینی های جوی و اقلیمی است؛ به این دلیل که آگاهی و شناخت شرایط آب و هوا و تغییرات آن، پیش نیاز اساسی تصمیم گیری ها در تمام زمینه های توسعه پایدار استان است.

وی گفت: با توجه به شرایط استان مازندران آگاهی از شرایط آب و هوایی امکان  برنامه ریزی را فراهم کرده که در واقع به کاهش هزینه و افزایش بهره وری کمک خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به وجود 76 ایستگاه هواشناسی در شهرستان های مازندران، اضافه کرد:  18 ایستگاه هواشناسی، 58 ایستگاه فرعی یا باران سنجی شامل سه ایستگاه فرودگاهی داریم و یک ایستگاه رادار در بندرامیراباد در استان فعال بوده و نیاز به وجود یک ایستگاه رادار در غرب استان احساس می شود.

این مسؤول بیان کرد: در بحث دریا نیز باتوجه به وجود دریای مازندران و انجام فعالیت های صید و صیادی و دریانوردی ضرورت وجود سه بویه دیگر در استان احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وجود ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در مازندران

ضرورت وجود ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در مازندران