مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 03:552021-03-24اقتصادي

300 هزار قطعه مرغ آماده کشتار در چهارمحال و بختیاری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشتار مرغ در استان مازاد بر نیاز است، گفت: نزدیک به 300 هزار قطعه مرغ در این مرغداری ها آماده کشتار است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشتار مرغ در استان مازاد بر نیاز است، گفت: نزدیک به 300 هزار قطعه مرغ در این مرغداری ها آماده کشتار است.

الله کرم نصیری شامگاه سوم فروردین ماه در بازدید از کشتارگاه سیمرغ در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای تامین مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: دو میلیون جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده است و نزدیک به 300 هزار قطعه مرغ در این مرغداری ها آماده کشتار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طبق بررسی های صورت گرفته از کشتارگاه های استان حدود 70 تن مازاد بر نیاز استان در این کشتارگاه ها مرغ کشتار می شود، اما در توزیع مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن به علت کمبود مرغ در استان مجاور است.

وی با اشاره به اینکه باید مرغ کشتار شده در ابتدا نیاز مردم چهارمحال و بختیاری را تامین کند، گفت: در شب عید حدود 600 تن مرغ در استان کشتار شد اما این مرغ نیاز مردم را تامین نکرده است و باید مازاد آن به سایر استان ها ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار قطعه مرغ آماده کشتار در چهارمحال و بختیاری است

300 هزار قطعه مرغ آماده کشتار در چهارمحال و بختیاری است