مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 04:352021-03-24ورزشي

تلخ و شیرین بانوی مهاجم سپاهان در سال 99/ سال 1400 من دارم میام!


با فرارسیدن سال نو، هاجر دباغی یکی از ستاره های فوتبال بانوان در گفت وگویی در خصوص سال گذشته و اهدافش در سال جدید می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هاجر دباغی مهاجم جوان اصفهانی در سال 99 درخشش قرار گرفت و آن طور که انتظار داشتم پیش نرفت؛ امیدوارم شرایط به زودی بهتر شود.

دباغی درباره تلخ ترین اتفاق سال 99 هم گفت: مصدومیت شدیدی که در سال 99 اتفاق افتاد تلخ ترین خاطره سال گذشته بود که به لطف خدا و کمک مربیان بهبودی زود حاصل شد و پایان شیرینی داشت.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص شیرین ترین اتفاق سال 99 هم این طور بیان داشت: 9 گلی که سال گذشته توانستم وارد دروازه حریفان بکنم از شیرین ترین خاطرات بود از این جهت که همه گل ها در روند بازی تاثیر گذار بود.

وی در پاسخ به این سوال که کلمه نوروز شما را یاد چه چیزی می اندازد، گفت: نوروز یادآور روز تولد من است، من در روزهای ابتدایی سال متولد شدم ام از همین رو با آغاز سال نو حس و حال تولد به من دست می دهد دباغی با اشاره به برنامه اش برای تعطیلات عید تصریح کرد: تعطیلات عید را کنار خانواده در خانه می گذرانم، قطعا از سفر و دید و بازدید پرهیز می کنیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان درباره سال 99 و سال جدید هم گفت: مرسی که من را با وجود تمام چالش ها قوی تر کردی و آماده تر به اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ و شیرین بانوی مهاجم سپاهان در سال 99/ سال 1400 من دارم میام!

تلخ و شیرین بانوی مهاجم سپاهان در سال 99/ سال 1400 من دارم میام!