اهمیت اتوبان های آلمان در جهان/ گاز دهید و با بیشترین سرعت برانیدنازی ها مخترع اتوبان نیستند. ایده ساخت اولین بزرگراه های اتومبیل رو، پس از جنگ جهانی اول و در جمهوری وایمار شکل گرفت. - اولین مدل از جاده های بزرگ آلمانی پس از وصل کردن دو شهر کلن و بُن در سال 1932 تکمیل شد. این اتوبان امروزه و به عنوان بخشی از بزرگراه 555 در آلمان وجود دارد. هیتلر یک سال بعد و پس از قدرت گرفتن از اتوبان ساخته شده بین کلن و بن بهره برداری سیاسی کرد و فریتس تت مهندس آلمانی و از چهره های برجسته حزب نازی را به عنوان بازرس کل ساخت و ساز جاده ای آلمان برگزید تا شبکه اتوبانی آلمان را گسترش دهد. ____________________________________________________________________________________ تفاوت نگرش به بزرگراه ها در آلمان تقسیم شده آن زمان، همچنان در بخش های مختلف آلمان امروزی نیز ملموس است. شما در رانندگی خود متوجه بزرگراه های صاف و هموار غرب آلمان و تفاوت آن با اتوبان های بلوکی و پر دست انداز در بخش های شرقی آلمان خواهید شد. ___________________________________________________________________________________ تت یکی از افراد پشت پرده برنامه اشتغال زایی در پروپاگاندای (تبلیغات هماهنگ و جو سازی شده) نازی ها بود. براساس ادعای حزب نازی این برنامه در آن زمان به ریشه کن کردن بیکاری در آلمان کمک کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |