مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 05:402021-03-24سياسي

اندیشه پویا؛ 100 نام در تحریریه خیالی قرن


جالب ترین بخش نام اعضای تحریریه آرمانی یاخیالی قرن فریدون صدیقی و سیروس علی نژاد و مرکب از رفتگان و باشندگان و ماندگان و کوچندگان است در رزوگار افول مطبوعات چاپی.

- .

عصر ایران؛ سروش بامداد- ماهنامه اندیشه پویا ، نوروزی و غیر نوروزی ندارد.

مجله ای است با کیفیت که در نیمه هر ماه دوستداران خود را به دکه هایی می کشاند که در عصر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و غلبه دغدغه نان و معیشت، بیش از مطبوعات، در کار عرضه تنقلات و دخانیات و مایعات اند!تنها تفاوت شماره نوروزی با دیگر شماره ها کمی صفحات بیشتر و اندکی هم قیمت بالاتر است و این تنها را نه در مقام تخفیف شماره نوروزی که در بیان کیفیت بالای شماره های عادی آوردم.

روی جلد، صادق هدایت نشسته است و بهانه آن هم هفتادمین سالگرد مرگ خود خواسته نویسنده مرگ اندیش ایرانی است که در فروردین 1330 به زندگی خود در پاریس پایان داد.

درباره زندگی خصوصی و برخی گرایش های صادق هدایت تازگی ها نکته ای بیش از گذشته مطرح می شود و در نوشته جلال توکلیان هم آمده است.

نکته ای که البته به مذاق جهانگیر خان هدایت خوش نمی آید.

سبک توکلیان، که از زبان اول شخص ماجرایی را بیان می کند برخی اوقات این اشتباه را پدید می آورد که نوشته خودِ سوژه است اگر چه از گفته ها و نوشته های خود فرد استفاده می کند وگرنه پیداست که صادق هدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه پویا؛ 100 نام در تحریریه خیالی قرن

اندیشه پویا؛ 100 نام در تحریریه خیالی قرن