مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-24ورزشي

گروگانگیری حیثیت نهادهای بین المللی حقوق بشری از سوی چند دولت


ستاد حقوق بشر ایران در واکنش به انتشار قطعنامه پیشنهادی امریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در شورای حقوق بشر، بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، ستاد حقوق بشر ایران در واکنش به انتشار قطعنامه پیشنهادی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در شورای حقوق بشر، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم تلاش چند کشور غربی که در صدر کشورهای ناقض حقوق ملت ایران قرار دارند در ایجاد سازوکار انتشار گزارش سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران و بزک کردن آن در قالب قطعنامه یک سازمان بین المللی بیش از پیش بر ملأ کننده دورویی و ترفند دروغ پردازی این دولت ها علیه ملتی است که با انقلاب در باورها و ایجاد روحیه عزت و کرامت نفس در خود الگوی جدیدی را در عرصه حقوق بشر عرضه کرده است: جمع بین رشد و شکوفایی علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اقتصادی زنان و مردان در عین حفظ استقلال و هویت ملی خود و حتی دفاع از ملت های مظلوم در مقابل آمریکای تروریست و صهیونیسم نژادپرست، علت اصلی همه خصومت ورزی ها علیه ملت ایران است.

به همین جهت، این قدرت ها با استفاده از سه ابزار تحریم، ترور و تبلیغات منفی به مقابله با الگوی مقاومت و پیشرفت برخاسته اند که قطعنامه های حقوق بشری تلاشی مذبوحانه برای سیاه نمایی چهره ملت ایران از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگانگیری حیثیت نهادهای بین المللی حقوق بشری از سوی چند دولت

گروگانگیری حیثیت نهادهای بین المللی حقوق بشری از سوی چند دولت