مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:302021-03-24سياسي

واکنش ها به ماجرای «حاجی فیروز»


با اغاز سال 1400 و خروج از پیک چهارم کرونا ویروس در کشور شهرداری تهران برای ایجاد نشاط برنامه ریزی هایی را انجام داد اما برخی از انها همچون شلیک توپ در کنار برج ازادی و ممنوعیت استفاده از چهره سیاه برای حاجی فیروز حواشی را برای شهرداری تهران ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوم فروردین سال 1400 بخشنامه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مبنی بر پرهیز استفاده از حاجی فیروز با صورت سیاه در کارناوال های نوروزی خیلی زود با واکنش اعضای شورای اسلامی شهر تهران و بسیاری از فعالان حوزه گردشگری مواجه شد و پس از مراسم شلیک توپ در کنار برج ازادی به دومین حاشیه خبرساز در ویژه برنامه های نوروزی شهرداری تهران تبدیل شد.

درپی اظهارنظرها درباره این بخشنامه محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در توییتی نوشت: حاجی فیروز ریشه های اساطیری هم دارد اما سوءبرداشت نژادی از چهره سیاه او را نمی توان انکار کرد.

ضمن دعوت از اصحاب علم و هنر برای پژوهش و گفتگو برای روشن تر شدن ابعاد موضوع، شهرداری تهران از این پس و تا ان زمان، در برنامه هایش از حاجی فیروز با صورت سیاه استفاده نمی کند.

پس از این توییت معاون شهردار تهران محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت: حاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به ماجرای «حاجی فیروز»

واکنش ها به ماجرای «حاجی فیروز»