مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-24اجتماعي

هویت بخشی به اراضی مردم در ساماندهی ورودی های قم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از ساماندهی ورودی های شهر قم در سال 1400 بر اساس ظرفیت هر ورودی و همچنین مبنا قرار دادن هویت بخشی به اراضی مردمی خبر داد.

- محسن بهشتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که ورودی های هر شهر، آیینه تمام نمای آن است اظهار کرد: متأسفانه نظم منطقی در ورودی های شهر قم دیده نمی شود و از این رو ساماندهی این ورودی ها در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین نکات در ساماندهی این ورودی ها، توجه به ظرفیت هر ورودی و منطقه اطراف آن و همچنین کاربری بر اساس عرض و ترافیک است، به طور مثال در ورودی قم از سمت اراک بخش کندرو هم بر اساس کاربری و ظرفیت منطقه اطراف دیده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در عین حال اظهار کرد: بنابراین ساماندهی این ورودی ها برای تحقق نظم منطقی در آن هاست، ضمن آن که تلاش می شود تا هویت بخشی به اراضی مردمی در آن محدوده ها دیده شود و این ساماندهی ها با لحاظ نفع مردمی همراه باشد.

بهشتی همچنین یادآور شد: در ساماندهی ورودی های قم، کمربندی های شهر به عنوان مبنای تعریف شده مورد توجه قرار خواهند داشت.

وی سپس به موضوع انتقال دامداری های روستایی به اراضی ملی اشاره کرد و گفت: این موضوع در آخرین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال گذشته مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی به اراضی مردم در ساماندهی ورودی های قم

هویت بخشی به اراضی مردم در ساماندهی ورودی های قم