مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-24سياسي

بانک ها به جای تبدیل به بنگاه اقتصادی بر حمایت از تولید متمرکز شوند


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها به جای تبدیل به بنگاه اقتصادی باید بر حمایت از تولید متمرکز شوند گفت: متاسفانه اشتغال را در پشت میزنشینی و کار دولتی می بینیم در حالی که برابر استاندارد جهانی، - حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ادامه نامگذاری های سال های گذشته امسال را نیز سال تولید نامگذاری کردند اظهار کرد: معیار نامگذاری رهبری در سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نشان می دهد که در امر تولید به یک پشتیبانی شدید نیاز داریم و در این عرصه باید تلاش کرد تا تولید درست شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه این نامگذاری بیانگر این است که می توان در عرصه تولید به  موفقیت دست یافت افزود: برخی مصادیق مانند تولید واکسن، رونق در بخش صنعت و کشاورزی و.

یک موفقیت برای ما بوده که می توان به جرات گفت در این مصادیق می توانیم فراملی عمل کنیم چراکه ظرفیت تولید غیر نفتی در کشور بالاست در حالی در برخی کشورها ظرفیت تولید ندارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود داشتن ظرفیت های بالا در عرصه های مختلف در کشور می توان به تولیدات متنوع رسید گفت: به عنوان مثال در عرصه بنزین ستاره خلیج فارس کاری کرد که بتوانیم صادرکننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها به جای تبدیل به بنگاه اقتصادی بر حمایت از تولید متمرکز شوند

بانک ها به جای تبدیل به بنگاه اقتصادی بر حمایت از تولید متمرکز شوند